wtorek, 16 września 2014

Cześć wszystkim ! Ostatnio na Facebookowej stronie Abc Początkującego Biegacza udało mi się zgarnąć pierwszą nagrodę. Konkurs polegał na m.in napisaniu o swojej przygodzie z bieganiem czy innym sportem oraz jak wpłynęło to na Twoje (czyt. moje :D ) życie. Fundatorem pierwszej nagrody w tym przypadku był sklep Suplementy&BB mieszczący się przy ulicy Chopina w Kwidzynie. Dziś rano korzystając z przerwy w trakcie zajęć odebrałem fajny zestaw suplementów. W skład wchodzą: BCAA, Tauryna, Napój izotoniczny do rozrobienia z wodą, napój aminokwasowy, batoniki energetyczne oraz żele. Dodatkowo nabyłem jeszcze Glucosamine na wzmocnienie i regenerację stawów, które dość mocno dostają po tyłku ostatnimi czasy :) Nagroda według mnie jest bardzo trafiona, przez co mam okazję do przetestowania każdego z tych suplementów. W najbliższym czasie ukażą się recenzje poszczególnych produktów na moim blogu tak więc bądźcie czujni. 
Na końcu chciałbym bardzo podziękować stronie Abc Początkującego Biegacza a także sponsorowi nagrowy sklepowi Suplementy&BB za taki zestawik a jednocześnie zapraszam do polubienia ich stron na Facebooku oraz oczekiwania na kolejne konkursy, które z pewnością w najbliższym czasie będą się pojawiać. Pozdro i do usłyszenia !



1 komentarz:

  1. Gratuluję wygranej :), myślę, że Twoje recenzje będą cenną wskazówką dla wielu sportowców

    OdpowiedzUsuń